dilluns, 6 de desembre del 2010

El 10 de juliol, tindrem MANDANGA


Doncs si, al final si ha pogut ser i el proper 10 de juliol, afrontaré el meu segon triatló en distància Ironman.
Aquesta vegada serà a Roth (Alemanya), i amb la companyia de Toni "Favarero" i Ferran.
La primera vegada que vaig vore un vídeo d'aquest triatló vaig dir... " ahi , he d'estar jo!", i mira per on... serà en aquest 2011.
Si podeu, pegueu una miraeta per youtube d'esta prova, i sols pensar en arribar a ixa entrada, se me fica la pell de gallina.
Roth , en un principi era de la franquicia Ironman, però va evolucionar cap a la formació de la seva nova franquicia. Aquest any celebrarà el seu 10 aniversari.
A partir del diumenge , i després de la marató, farem un stop and reset, i planificarem com cal la nova temporada, que ja comença a tindre sentit.
Hui després de fer la operació "inscripció Roth", ens hem anat a esmorzar i a pegar.li voltes a quines proves anem a acudir, i quins entrenes hem de realitzar...ara ja... comença el conte enrrere, QUEDEN 215 dies.

3 comentaris:

  1. Ostras cabronaso, eixa és una de tantes (crec que en tinc més de 25) proves que m'agradaria fer almenys una vegada a la vida. Si poguera ara, canviaria 2 dels meus 3 Lanzarotes per Roth, o per Klagenfurt, o també per Frankfurt... en fi, que tot no es pot tindre en aquesta vida.....

    El marató et vindrà be de cara a començar la temporada amb una bona base de carrera. Igual Roth queda una miqueta massa lluny, però si saps administrar-te be el fons acumulat et sobrarà amb 2 eixides setmanals, i així podràs centrar-te més amb la natació i el ciclisme; encara que l'opció de seguir millorant a peu tampoc està gens malament. Això sí, no et descuides l'entrenament durant les falles i els preparatius del DLD.

    Enhorabona als 3 per les inscripcions aconseguides (porta uns anys molt malament la cosa). Ja em contareu detalls de la preparació.

    Salutacions.

    ResponElimina
  2. Enhorabona als tres perque ja heu fet el primer segment dels quatre que té Roth: la inscripció. Ara 'amb coneixement i bona lletra' a preparar eixa cita. De segur que ho aconseguireu els 3. Em jugaria els poquets diners que tinc a que el 10 de juliol sou Finishers. Manteniu-nos informats dels entrenaments i proves de preparació d'ara endavant. Sort!!!!

    ResponElimina
  3. Pues si xe! Avore si aixo en 6 mesets de canya d'entrene es pot aconseguir..La veritat que desde que vec que estic inscrit a eixa proba ja esta comensanme "el gusanet" de voler entrenar,com diu jose, la semana qe be comensarem a planificar cosetes per a poder anar a Roth en bones sensacions...Crec que seguint els entrenes del Mestre (Jose) i de la nostra voluntat que avegades tenim massa i tot podrem aconseguir,,,, "Impossible is Nothing" jejeje!!!!!! Per cert en el Pulsometre Polar ja tinc en el "evento" en conte enrere per vorem tots els dies els dies que ens qeden!!

    ResponElimina