divendres, 11 de febrer del 2011

L'arsenal per al 2011


Bé companys, ja tenia ganes de fer aquesta entrada, ja que es tracta d'un apartat que m'encanta , i és el món de les sabatilles esportives o running.
A la foto teniu , les meues xiquetes , amb les que afrontaré aquest 2011.
Moltes voltes vé gent a la clínica, i em comenten de fer.se plantilles i tal. Jo abans sempre m'agrada mirar quines esportives gasten, i sobretot la freqüencia amb la que les gasten i el temps que les tenen.
El pecat mortal que fan la gran majoria és el de gastar una mateixa esportiva per a totes, totes , totes les eixides.
Doncs bé, l'esportiva, com a tal, està composta per una serie de materials, que tenen la seva "memoria".
Aquesta memoria, i ara ja em referisc als sistemes d'amortiguació i als sistemes d'estabilitat, depén de l'us que li dones. Si per exemple, una persona d'uns 70kg, gasta l'esportiva, durant 1h, el material estarà comprimit, i poc a poc anirà tornant al seu estat original. Si tornem a ixir amb ella al dia següent o als dos dies, doncs ixe material , potser no haja tornat al seu punt de partida, i encara l'estem presionant més.
Al final, l'amortiguació està tan compressa, que no fà cap efecte; lo mateix amb els sistemes d'estabilitats, amb gent que és molt pronaora.
Per sort, tinc uns peus, prou universals, sòc un neutre amb tendència pronaora, i un metatars, prou fi.
En quant a les esportives, m'agrada tindren un parell o dos, per a cada tipus d'entrene que faça.
Per exemple, i presentant.les d'esquerre a dreta:
- Les Saucony Fastwich, les més volaores i lleugeres que tinc, les gaste sols per a competir en tris o dus curts, encara que l'any passat vaig fer amb elles, el tri d'Elx. També les trac en alguna serie curta, però poc.
- La nova adquisició, les Nike Free Run... de moment sols puc dir, que estan xulisssssimes, i que et donen una sensació de confort total.
- Les asics gel ds trainer... les meues preferides, són unes mixtes lleugeres, que ja vaig pel tercer modelo que tinc. Pefectes per a competir des de un sprint , fins una marató... la de Castelló les vaig fer amb elles.
- Les saucony tangent, un modelo guardonat en moltes revistes running. Tenía ganes de tindre.les i la veritat estic molt content d'elles, les portaré a la majora de tri's olimpics o de mitja distància. També per a fer series o canvis de ritme ràpids.
- Les Saucony Phoenix, aquestes ja son més rodaores, d'entrene llarg, amb més amortiguació, són semblants a les que vaig tindre la temporada pasada, les Guide.
- Les asics gel stratus. Aquesta és la que més temps tinc, però les que menys les he gastat, les tinc com a comodí, i sempre per a rodatges llargs... no sé, no m'acaben de fer.
Doncs bé, ja vos he presentat a totes les meues xiquetes, espere que em cuiden bé els meus peuets com fins ara han fet.

4 comentaris:

  1. No pares de treballar ni per a escriure al blog,jajaj. Estas fet un PODOWEY!!!

    ResponElimina
  2. Sr. Cardet, t'has adonat que en el títol/nom del teu blog estàs fent publicitat subliminal (o caldria dir implícita) de cert partit polític? jajaja


    En quant a les espardenyes, molt xules totes. Llàstima que Reebok no haja tornat a llançar al mercat les Inferno, allò sí que eren unes "bambes" com déu mana.

    Salutacions.

    ResponElimina
  3. joder mestre, estas en tot, hui mateixa canvie el disseny!!
    Deu, aci hi ha que anar amb conte en tot!!!

    ResponElimina
  4. I ara que ho mire be, també estàs fent apologia del terrorisme (el que faltava per al duro). Sí tío sí, fas publicitat del PP i després deixes, amb el mateix caràcter de lletra però amb distint color, unes sigles ètica i políticament incorrectes.

    Ai ai ai, que potser estàs sent espiat i tot per la yihad islamista i no t'estàs enterant de res. Jo que tu parlaria amb els de "la alianza de civilizaciones" i els dius que tot això no va amb tu i que la única cosa que volies era contar-nos batalletes triatlètiques.

    Be Jose, no m'ho prengues en serio, el que passa és que estic ací, amb el portàtil damunt els genolls, els nanos berenant-sopant cara el Bob Esponja, i alguna coseta hauré de fer per matar el desfici, no? jajajaja

    Salutacions.

    ResponElimina