divendres, 18 de novembre del 2016

6 MESOS DESPRÉS DE LANZAROTE... MARATÓ DE VALÈNCIA



Era juny, i em trobava a la boda del meu cosí Fran i Ali. Ell me va dir si podia apuntar.lo a la Marató de València, perque canviava el preu, i ell estava de viatge de noces. Va ser en aquell moment , quant vaig entendre que havia de fer la marató de València.
Fa tres anys , vaig estar inscrit, però una lesió em va apartar de fer.la.

En el moment de la inscripció, i sent molt optimista, vaig pensar que podia baixar de la meua marca al marató de Castelló 2010. Però l'estiu no va ser fàcil. Tot i que després de Lanzarote no vaig estar inactiu ( vaig fer Pálmaces, La Purito i el triató de Borriana), no tenia gens ganes de seguir cap planning especial cap a la marató, en els mesos de juliol i agost.
Així que realment, he estat per a aquesta marató des del mes de setembre, i ben bé, a mitjans de setembre.

Altre dels canvis realitzats és que he tornat a autoentrenar.me a mi mateix, tenia ganes de tornar.me a planificar les coses, i vegent com es presentava el mes de setembre, amb una boda cada cap de setmana, lo millor era aprofitar el temps en el mateix moment.

Tot i això pense que he entrenat amb molt de cap, i confiant en que la base que vaig fer per a l'Ironman de Lanzarote, em poguera servir. Pense que si ha pogut ser aixina, però també sòc realiste en que m'ha faltat un mes més, per a arribar en plenes condicions.

De totes formes, tots els tests, els ritmes i les proves que he anat fent han segut molt positives, i estic ara mateixa molt content. A banda m'he recuperat molt d'un costipat que vaig agarrar fa dos setmanes i que em va fer tremolar la participació.


Així doncs crec que hauré acumulat uns 500 - 520 km des de l'1 de setembre, seent el màxim setmanal d'uns 60 km.
La tirada més llarga ha segut d'uns 32 km's.
I competicions oficials que he fet per preparar la marató:
- Volta a Peu a Cullera: 12'7km - 55'43
- 30k Sagunt: 2h18' 51

Esperem que el dia isca bò, gaudir de l'esdeveniment i acabar en bones sensacions, en quant a la marca a buscar, doncs, m'agradaria poder estar en les 3h20'.
Confiem amb que el grupet que vaja a ixir de 4'40 , on van molts Cobarde's i l'ambient que hi ha a Valencia, siguen fonamentals per a traure un bon temps!!.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada