dimecres, 4 de novembre del 2015

Quarta setmana. Test de correr pel mig.

Resultado de imagen de cuatro

Ja portem aproximadament un mes d'aquesta nova temporada, de moment les sensacions van sent bones, i les cames comencen a carregar.se d'ixe treball , un poc més específic en la carrera a peu.

Aquesta setmana han segut 4 les sessions de correr, entre elles el dimecres, vaig fer un test progresiu de carrera a peu, amb Oficial. El problema va ser que la banda del pulsometre es veu que s'ha quedat sense bateria, i no vaig poder agarrar dades, aixó si, ferem el test agarrant lactato. I hem deixat per al diumenge que ve, agarrar polsacions en la Volta a peu a Santa Cecilia de Cullera, que volem fer amb els cadets i juniors de l'escola.
Altra novetat d'esta setmana ha segut que el diumenge vaig fer 1h30' de trail, per Cullera, cosa que em va encantar, ja que m'agrada moltíssim correr per muntanya.
No he fet sessió de bici, pq dissabte vaig anar a acompanyar als nanos a Xest, que tenien Duatló Escolar.
Resultado de imagen de cara decepcionada
Seguisc amb les dos sessions de natació, i de moment no he fet cap de gimnàs.

Per tant els números d'aquesta setmana han segut:

N; 4300
B: 0
C: 37
G: 0

I el global:

N: 15200m
B: 235km
C: 95km
G: 0


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada