dimarts, 26 de gener del 2010

QUE GRAN DIA!!!!


Hui estic d'enhorabona... encara no s'ha acabat el dia, i ja estic feliç. Hui , hui,,,, he anat a nadar.... SIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!! Pràcticament , des de setembre havia fugit de l'aigua... no em feia la idea d'anar, però... la proximitat del primer objectiu de la temporada, el triatló d'Elx, a 3 mesos vista, fà, que tinga que recuperar el meu caracter anfibi, i dixar ja el "secano" de banda.


Les sensacions, com podreu imaginar, no han segut per a res les millors, de fet els primers 200m , han segut un suplici i he acabat boquejant i això que aniria a 3' els 100m.

Després m'he ficat a fer , algo que m'encanta, i ha segut tècnica. M'ho pase superbé fent xuminaes, que sé que després van a ajudar.me moltissim, i és aixina, m'ajuden molt.

Al final hauré fet uns 1000m, res comparat en lo que deuria estar fent, però q per a mi signifiquen molt.

PER MOLTS MÉS.

1 comentari:

  1. Ànim Jose!, q això de la natació ja ho tens fet... d´açí dos dies tindràs bones sensacions de nou i et tornarà la motivació.
    La teua companya de "secano".

    ResponElimina