divendres, 5 de març del 2010

Previ Duatló d'Elx

Bé, demà partim el contingent Suecà-cullerenc, cap al duatló d'Elx. Un duatló, que m'havia creat una certa il-lusió, per tal de que em servira de test, per vore com anava físicament. Amb això i l'ambient de l'expedició tot feia que anava a ser algo especial.
Però, el refredat agarrat el dimecres passat, i q no l'he pogut asoltar encara , han mermat totes les opcions de poder fer.lo. No vullc arriscar a estes altures de temporada, i preferisc mantindre el descans que ja dura dos setmanes.
De totes formes, agarraré tratge i corbata, ulleres de sol, i pinganillo, i exerciré de mister, per terrres il.licitanes , animant als meus com sempre.

En quant a ells:
- Julian Saez i Maribel Garcia, afronten una vegada més, altre repte junts. L'any passat va ser "Siete Aguas" i per a aquest any, és aquest duatló olímpic. Arriben en molt bona forma, que és el que interessa , i sé segur, que van a acabar.lo en garanties. No s'han d'agobiar en cap moment i simplement, i com sempre.... gaudir del que estan fent. Espere que en els moments mals de la carrera... siga baix la pluja, o siga en un baix moment físic o moral, s'enrrecorden d'un servidor. Ells al menys estaran patint/gaudint d'ixe duatló.... ho heu de fer per mi... ara ja ho sabeu.
- Ferran Andrés: arriba al periple de 5 setmanes consecutives competint... lo nunca visto, com sabeu no soc gens partidari de fer açò, però, com per a Ferran, aquesta temporada és una mica de prova, li he dixat fer, espere que no li servisca de referent i que per a la propera temporada, tinga objectius millor marcats i els puga afrontar com cal. Si no passa res, esperem, li anirà perfecte, ja que el nivell al que està correguens, pot dixar.lo en possicions molt capdavanteres.
- Raul Cerveró: Esperem q arribe descansat tant física com mentalment, i puga gaudir d'una prova, de la qual a parlat meravelles, i que anem a anar tots per ell. Ànim Raul, et mereixes fer una gran prova, i tots sabem de com has entrenat, per a que este duatló t'isca perfecte.
- Raquel Pérez: Després de la gran pallisa de la setmana pasada, aquesta arribarà algo més descansada, tot fa pensar, que puga fer molt bona actuació, jo això ho sé segur.

A tots vos desitge previament molta sort, però allí faré lo impossible, per repartir la meua força entre tots.

1 comentari:

  1. Hola Hola,

    Gracietes per tots eixos anims, que la veritat per la meva part venen genials, que dir-vos estic nervioceta com no, però vos tinc que dir que estic mes preocupada per la plutja que per altra cosa, confie amb mi i la veritat no se molbe on vaig(crec que aixo es lo que en lliura dels nervis). Espero no patir i poder acabar amb forçes. sssi jo pense que aixi será. Gracietes Jose per els teus anims i consells. ei i gracies tambe a eixa gruppeta que sempre esta ahi.
    Besets

    ResponElimina