dimecres, 27 d’octubre del 2010

La MATACAMES de Cullera

Així
és com ha segut batejada , la "volteta" d'avui. De normal, i quan estic entrenant per a algo especial, m'agrada també tindre dies-entrenes especials. D'ixos dies , que dius... "estic entrenant per a algo", i que t'evadixen de les rutinaries sesions d'entrenament diaries.
Per a completar aquestes "aventures" , casi sempre em solc rodejar de gent que faça més èpiques les ixides. Una vegada més, i com ja va sent habitual, sempre que faig una animalaeta, està al costat el gran Toni "Favara".

Si de cara a Zarauz, ja vam fer, la Matahombres o "botamarges", en la qual vaig arribar sèc a Favara... de cara a la marató hem volgut fer una volteta especial, i que m'imagine la tornarem a repetir més a sovint.

Hem quedat a les 11h, en la cova del Dragut. D'allí hem ixit cap amunt , pujant les escales, que ens donaven a les rampes del volcà. Ahi hem tardat 8' 20'' , després hem enfilat cap a la Bola, buscant el senderet, ahi hem tardat 24'33'', amb una mitja de 165ppm, i un màxim de 2o2. De la Bola, hem baixat fins el "Forting", amb 7'48'' i 151 de mitja i 178 de max.

Des d'aci, baixada , per la part de darrere, fins al castell i parada i beguda en la font del Castell, 7' 11'' (144/178).

Una vegada hidratats, deixavem la part tècnica i de muntanya, per a pasar a la part de resistència-velocitat i d'asfalt... Baixada pel Calvari, fins el Mercat en 6'04'' (130/160) , i ja ficant velocitat creuer, per tota la Raval, pujada a Urb Bonavista, primer Collao, Pujada al far, i tornada a Borrasca o Cova del Dragut, en 34'36'' (164/184).

Total: 1h 28'35'', (159/202)

La veritat és que m'ho he pasat genial, ja que les vistes son molt boniques, i la volteta dona molt de si. La companyia de lo més agradable i feta, a molt bon ritme. Un gran entrene, si senyor.

2 comentaris:

  1. Mare meuaaaa!!!!!!Encara tinc les cames un poc tocaetes...pero be...hi ha que repetirla!!!!!!

    ResponElimina
  2. Un dia si voleu podriem anar per la part de la murta/casella. Ahí també hi ha coses guapes, guapes ;)

    ResponElimina