dimecres, 29 de juny del 2011

A 10 dies per a Roth... EL TEST




Aquest blog, ha volgut reunir les impresions dels tres valents que en 10 dies, afrontaran el Challenge Roth.
Un test de 10 preguntes, on esperem pogau entendre com es troben.

Allà và:

1. A 10 dies per a Roth, quines son les teues sensacions?
FERRAN :Inmillorables. Crec que el meu estat de forma es prou bo, Zarautz me va deixar molt bon "sabor de boca" i mentalment estic preparadissim per afrontar una prova de aquesta exigència.



JOSE: Molt bònes, la veritat estic eufòric i amb ganes de que arribe el dia D i l'hora H.

TONI:Pues a 10 dies per a Roth en trobe psicologicament molt be i fisicament..encara que enguany ha segut l'any que menys he entrenat en trobe prou be..ja tinc ganes de Roth.




2. Com has portat l.entrenament de aquest IM?
FERRAN:Uffffff, el camí ha sigut dur, jo diria que molt dur. Per circunstàncies de la vida aquestos últims messos han sigut un poc "mogudets" i de vegades me ha sigut quasi impossible poder entrenar. La natació ha sigut el que més me ha costat, pero gràcies a Voret que pràcticament me ha acompanyat a totes les sesions de piscina ha sigut més "llevadero". Pese a totes les dificultats que han anat sorgint al camí,la il.lusió per fer Roth ha pogut amb TOT.




JOSE: Doncs la veritat és que sense agobios. La gent que me coneix sap que vaig a la marxeta i en bona lletra. Em vaig planificar un entrene "realista" per a mi, i el temps que dispose, i que tinc ganes de fer. No m'he vist afonat en cap moment, però sòc conscient que arribe curt de km's en bici. Pel que fà a la natació he nadat molts més metres que l'altre IM, i a peu, doncs més o menys igual, tot i que la base de la marató de Castelló, ha fet que els ritmes en carrera siguen més còmodes.

TONI:La veritat que me'l agafat prou be i en coneiximent,no tenia ganes d'agobiarme,vag fer una pretemporada prou bona desde abans de nadal fins a falles,en falles tot i tindre en ment el que anava a fer al mes de juliol,,la veritat que m'en vg entrar un poc en el tema "Mandanga".


Després de falles en costà molt començar,vg dedicar mes a la bici i a correr vg deixar un poc abanda la natacio,ja que en aqesta disciplina es on menys km anem a fer i se que en un meset en podia ficar be i a hores de ara en trobe be. (li he fet cas al meu amic Santi Morera que en va dir: No t'agobies i a falta de 3 mesets comensa a entrenar en coneiximent).



3. Que és el q et fa mes por d.una prova com aquesta?
FERRAN:Por res. Si me preocupa tindre alguna averia mecànica en la bici i no poder continuar.



JOSE: Por, poques coses, el gran temor pense son les avaries mecàniques que em pogueren deixar fora de la prova. Potser també, el no alimentar.me com cal, o algun problema gastrointestinal, dels que sòc prou aficionat.

TONI: La veritat que soc una persona prou forta mentalment i no tinc por...si no,,,respete,ja que son molts km,moltes hores i sobretot molt d'esforç,,,pero por ninguna,,perdoneu l'unica por que tinc es algun tipus d'averia en la bici,ja que fa unes semanes a Zarautz les vg patir,pero ja ho tinc oblidat.
4. Quin penses pot ser el teu punt fort?
FERRAN:A nivell de carrera el sector de bicicleta i a nivell psíquic la voluntat i les ganes de complir un somni.



JOSE: Crec q l'experiència, tant per aquests 13 anys de triatló, com el haver fet ja un IM, fan que em conega molt, molt bé. També sòc una persona molt metòdica a l'hora de competir, i sé que no me dixaré portar per preses, possicions...etc.

TONI:El meu punt fort normalment es la natacio i un poc la bici,encara que com he dit abans la natacio enguany no estic com altres anys,pero estic tinguent bones sensacions,en quant a la bici he trobat ja la postura bona en la cabra i estic rodant prou be i comode per a rodar els 180km.
5. I el mes debil?
FERRAN:Com no la natació, el pensar en nadar 3800 metres de vegades me va pensar que estic LOCO. El controlar la meua ansia de segur que farà que en la natació vaja tot perfectament.



JOSE: La bici...m'han faltat km's d'entrenament , q puc pagar cars, però...més val arribar falto...q no pasao! (o això espere, jejeje)


TONI:Correr sempre ha segut el meu punt debil,en defenc prou be i pense que soc una persona "DIESEL" crec que ficare el meu ritmet i a vore vindre,pero es el meu fluix.
6. Temps estimat en meta?
FERRAN:11 hores 45 minuts 13 segons (jajajaja)



JOSE: Bufff, vinc diguent.ho des de que la primera persona m'ho preguntara... ací lo important és acabar, a partir d'ahi... TOT BÒ.

TONI: Temps estimat????? Voldria acabar si vos dic la veritat no he calculat el que puc fer,per referencies de companys que ja han fet distancia IM i he vist temps si tot va be crec que de 12 a 13 hores puc estar en meta,si es menys millor i ja vos conatre i si es mes tambe estare content,el mes important per a mi es creuar el arc de meta que hi ha "espectacular" (Cada dia es un mon).

7. Com veus als teus companys d.expedició?
FERRAN:La veritat que genial, crec q ens hem juntat 3 persones que ens complementem mogolló.
Jose: es el "papito" de l´expedició i el més seré crec jo per a aquest tipus de proves. En tot moment es dossificarà i aplegarà a meta disfrutant com sempre heu fa quan practica aquest esport. Ell sense fer massa soroll aplega pletòric a Roth.
Toni: el "Cancellara de Favara", està com un bou. Els últims entrenes que hem fet conjuntament m ha sorprés molt gratament perque a peu el veig genial, en la bici es un circuit ideal per a ell i nadant ja pots tirar-li metres que els devora com un lleó famolenc. Per a mi es sense dubte "EL TAPAO " de l´expedició, heu brodarà.




JOSE: Bufff, estan fortíssims, pense que arriben en molt bona forma física i mental.


De Ferran, patía perque psicològicament sé que ha estat mooooolt tocat, però per sort, les coses han anat aclarint.se i bò... físicament no he de dir res, és el més complet amb diferència. Si es sap controlar, pot arrear un "tiempassssso".



De Toni, doncs, buff, nadant no fa falta que diga res, i amb la cabra pareix que li hagen donat un joguet i el tio es fica a uns ritmes brutals. Ell sap massa que ha de controlar.se a la bici , per a que no li passe factura a peu, potser el punt , per dir algo, més dèbil que té.



Sols espere que els tres, siga el temps que siga, pugam ser finishers, i poder tindre plena felicitat. Sap mal, quan algú de la expedició pel que siga, no acaba.


Tot i això, done un marge, d'uns 30' per a l'entrada dels 3.


TONI:Als meus cmpanys els vec molt be i molt forts són els tapats de la expedicio,jejejeje,en quant a Ferran és debutant com jo i porta un any molt bò d'entrenes i bones marques,és un xic que ve de la bici i ja sabeu com và, en la natacio ha millorat molt en un any i ja està pirulant be,correns també esta fent bones marques i va prou sobratet,li demane coneiximent i au...ho farà molt be.


Jose pues ja sabeu d'ell un tio que es un rellotge,crec que és el unic de la expedicio que sap els temps que fara,jejeje,ja que coneix molt el seu cos i te molt de coneiximent,nadant es el seu fluix pero cada volta es defen més,en bici ell estava patint pero jo no el vec tan mal, ultimament les eixides que hem fet ha estat ahi com un Jabato i de segur que ja sap la velocitat que portara,jejeje un rellonget! Correns pues crec que pot ser el seu fort enguany ha fet la marato en el temps que va dir exacte,te molt bona base de correr i crec que el seu particular Ironman començarà a la marató,,,UN MESTRE!
8. Has fet alguna promesa si l.acabes?

FERRAN: No, la veritat que no me he parat ha pensar en aixo. El que si he pensat moltissimes vegades en si l. acabe és en tanta i tanta gent que sap d lo important que es açó per a mi, per lo que me està costant dur-ho endavant i que realment tota la carrera serà per a ELLS



JOSE: jejejeje, he promés que a l'any que vé em pase a la curta, jejejeje....

TONI:Promesa..no ninguna. Pero si entre els 3 anem voleu dir alguna la fem!jejejeje


9. Per q Roth?
FERRAN: Crec que decidirem ixe un poquet per descarte a primera hora, que si anem al de Frankfurt (uff, tranquil home, nerviós, hi ha temps. Després pufff completo). Anem a Klagenfurt, idem de lo mismo, Niza (tranquils , ixe sempre estem a temps) i xarrant xarrant, mirem Roth, tenim bones referències, i allí que anem. Per lo que diu la gent crec que no ens arrepentirem de l´elecció escollida.



JOSE: En el temps que porte en aquest esport, sempre m'ha agradat buscar proves "clàssiques" per a anar taxant.les de la meva llista. En la llarga distància, noms com Lanzarote, Eivissa, Niza, i com no Hawaii (the dream), sempre han estat ahi, i Roth era una de les d'aquesta llista. Nadar en ixe canal , i passar pels poblets tan típics, i pujar ixos repetxons plens de gent...era algo que tenia que provar. En les meves opcions estava el tornar a Niza, esperar per a 2012 anar a Lanzarote, o tastar Roth... i mira, el tastarem.


TONI: Per que Roth? Pues la veritat que enguany jo tenia ganes de fer un Im i vg pensar que ja que anava a fer un volia fer un que fora molt bonic i espectacular,vg començar a vore videos e imatges,,ho veia espectacular,vaig entrar a foros preguntant per la prova,tots en deien que era un dels millors i espectaculars,liu vag preguntar a un amic vasc que tinc al Facebok que ja ha fet varios IM i en va dir."Roth es la Meca del Triatlon" i per útim li vg comentar a el millor triatleta de llarga com és Eneko LLanos i em va dir que era el millor debut de IM que podia fer.Per això Roth.ja vos contarem





10. T.has vist recolzat pels teus companys de club?
FERRAN:Per supost. Tota la gent d aquest món sap de lo important que es per a tots nosaltres el poder fer un IRONMAN. En tot moment han estat preguntant com va tot, que tal vas , etc... La màgia de aquest club es el BON ROTLLO i segur que en el meu sofriment-plaer del dia 10 tots passareu per la meua ment. GRÀCIES A TOTS I ESPERE LA PRÒXIMA VEGADA ESCRIURE COM A FINISHER CHALLENGE-ROTH 2011




JOSE: Seeeeeeeeeeaaaaaaa, clar que si. La gent d'aquest club, en la seva majoria, estan pendents de les ilusions d'uns i altres, i des de que començà l'entrenament d'aquesta locura, la gent ha estat interessadíssima. Agraïr.los a tots, les mostres d'ànim en tot moment.


TONI:Pues la veriat que si,sempre acosellant,animant i el que faja falta.Per això son companys!!





M O L T A S O R T X I C S

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada