dimecres, 22 de juny del 2011

I a partir de hui....R E L A X

Hui, done per conclosa la preparació per a Roth... tenia una espineta clavada, ja que dissabte el pulsometre no em va dixar saber quin ritme haviem portat, i a més, necessitava un entrene tormentós , d'estos que dic jo "Braistorm".
Ahir , vaig rebre la telefonada de Toni ,el Favarero, i em va dir... "mestre, com ho tens pa demà?"... jo que ja tenia clar l'entrene que volia fer, li vaig dir... "jo, vaig a fer açò!! 3 voltes DLD, ritme IM, ritme IM eh??", i ell com sempre, " ei , pos bò".

Així doncs , este matí, cabra en mà, a les 8:30 ja estava a la Creu, esperant.lo. Al ratet ha vingut, i hem enfilat cap a El Perelló, fins allí tot xarraet, a partir d'allí li he dit... ja ens vegem a la Creu d'aci 3 voltes, ale...a lo No Drafting.

Jo m'he ficat a ritme còmode, i bé, la cosa no pintava mal, la primera volta molt còmode, la segona, he ficat un ritme algo més forçat, intentant no perdre mai, la figura de Toni, q cada volta estava més llunyana. A l'altura del pont de Caro, cap a la Creu de la Llonga ja no el veia.
Al acabar la segona l'he vist esperant.me a la Creu. Jo el salude i continue tirant.

Les sensacions que se'l veia a ell és que anava supersobrat, jo mentre , anava agust, però no tan sobrat com ell.
A la fi, prop de 80km's , a una mitja de 30'84, i amb l'estudi fet, que per a Roth, no he de passar de 145 ppm en la bici , +/- 5 ppm, mentre per a la marató no deuria passar en cap moment dels 155ppm.

Així que , ara a descansar , estirar i últimes rodaetes , amb ja l'únic objectiu que vinga pronte el dia D i l'hora H... queden 18 dies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada