dilluns, 8 de juny del 2015

Setmana 28, i queden 4

 Després de la setmana del Almudayna, seguim amb més càrrega per al cos. Si bé és de veres, que vaig algo cansaet, i em costa arrancar, després, me resulta prou fàcil seguir el ritme marcat.
Aquesta setmana com a plat fort, he tingut un "solo" de 5h, en el que vaig disfrutar molt. Això va ser dissabte, i vaig fer un rutón de 135km, on vaig anar cap a Sumacarcer, torní per Sellent, i en Alzira encara vaig tirar cap a Tavernes. Molt agust, i això que he estrenat sillí nou...q m'ha fet algún roce que altre. També he variat algo la possició, al canviar el sillí, però estic reajustant.me i tampoc crec que tinga massa problema.

Això va ser dissabte, i diumenge també vaig tindre matraca, una T2, d'1h30' de bici, + 1h30' de correr. També acabant amb molt bones sensacions. 

En quant al resum setmanal, ha segut aquest:
N: 4500m
B: 275km
C: 33km
G:1
T2:1

I el comput general:

N: 117950m.
B: 3487km
c: 502km
G: 13
T2: 10
Fisio: 3


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada