dimarts, 16 de juny del 2015

Setmana 29, i ens queden 2



Falten sols dos setmanes, i acabem una setmana més d'aquest camí cap al 4t Ironman.
La diferència amb els altres tres, és bastant. D'entrada, la resta de voltes, estaria ja fent tappering, mentre, que de moment seguisc fent grans entrenes.

Per cert, ja tinc número de dorsal per a l'IM: el 1867

Així doncs, esta setmana, he tingut també molta feina.
Sessions de natació sols he fet, una...és lo que menos estic fent en els últims mesos.
Això si, corrent i en bici també he tret part. Com a entrenes destacables.
El dimarts, 1h30' de correr, dimecres, 3h de bici, divendres sessió de pista.
Dissabte, 5h de bici, amb MAnu i Toni, fins a la base aérea d'Enguera.

I diumenge, tot i tindre la comunió de la meua neboda África, em vaig alçar ben pronte, i vaig fer 2h de bici i 1h30' de correr.

He de dir, q en la majoria dels entrenes d'esta setmana , m'ha costat moltíssim arrancar. De fet, fins que no passava mitja hora, lo únic que volia era tornar cap a casa. Però, una vegada passat ixe temps, les cames m'han respost molt bé.

A la fi els números d'esta setmana han segut:

N: 2200m
B: 77+135+54=  266km
C: 38km
G: 1
T2: 1

I el total:

N: 120150m
B: 3747km
C: 540km
G: 14
T2: 11
Fisio:3


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada