diumenge, 20 de desembre del 2015

Setmana 11. Complit al 100%


Gran setmana la que he acabat hui , he complit al 100% els entrenaments marcats i per això estic satisfet. 


A més a més, aquesta setmana, per fi, m'he fet un dessitat massatge de descàrrega. Va ser dimecres, i aprofitant que anava a fer test de bici, amb Paco, i que anem a la clínica de Josep Tatay, doncs, li vaig demanar que per favor m'agarrara.
A banda, destacable en els entrenes, ha segut la 3a jornada de la STL, amb una crono individual d'11'4 km, on vaig anar amb la bici normal, pq la cabra la tinc a Mortes Bikes.
Avui diumenge m'he arreat 2h de trail per la muntanya de Cullera, Eixint des de Bonavista i per darrere del cementeri, he fet una anada i tornada a tota la Cresta de la muntanya. M'he trobat molt bé.

A la fi , el resum setmanal és aquest:

N: 4500m
B: 52km
C; 32km
G: 1
Fisio: 1





I el total:

N: 36900m
B: 654km
C: 297km
Gym:  2
Fisio: 1

Seguim sumant , ens queden aprox, 150 dies!!! Lanzarote ens espera.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada