diumenge, 31 de maig del 2015

Al-Mudayna Triathlon Half Distance - Caravaca de la Cruz



PEDASSSSSSSSSSO triatló que ens hem arreat al cos, bufffff, ha segut molt més dur que el que ens pensavem.
Abans de res, dir que l'organització és excelent en tots els seus sentits, un 10.

Dissabte vam matinar, per arribar a bona hora a Caravaca de la Cruz, allí al Poliesportiu, ens donaren els dorsals i deixarem tot el que ens feia falta per a la part de correr.
Allí, perfectes els racks per deixar les bosses.
En arribar vegerem a Maxine, un poc nervioseta i en ganes que començara ja la prova. També vaig vore a un company podòleg , que des de fa un any i algo ha començat amb açò del triatló.



D'ahi, anarem a deixar les coses als apartaments, que estaven molt prop de boxes.
Se'ns va complicar una mica el menjar, i arribarem molt justets al pantà. De totes formes, tot deixat al lloc, i a calfar.
Puntuals, presentaren als elit, i tots a l'aigua. Eixida prou neta, i començant i mantenint un ritme còmode, Les sensacions en l'aigua varen ser molt bones, i em vaig dedicar a disfrutar, i sobretot a saber agarrar l'estela dels peus, d'algú que anara per davant de mi.
A la fi, vaig eixir , i no vaig saber el temps, pq vaig tindre molt de problema amb els gps-pulsometres, però vaig vore prou bicis encara en boxes, pel que vaig pensar que havia fet bona natació.
Transició llargueta, i a la bici...ahi venia el calvari. Vist el perfil...sabía que des del 30, a l'eixida de Moratalla, fins el 50 i pico, era prou muntanyós...però la realitat va ser altra...des del km0....fins el 60, allò no va parar de pujar. Maaaremeua, i jo en la cabra i casc aerodinàmic....pa queeeee?????
En fi, que me vaig dedicar a controlar les polsacions, per a intentar baixar a correr lo més decentment.
Me passà hasta l'apuntaor, però, jo tot bon xiquet, vegent les polsacions, fins el km53, que s'acabà la bateria...definitivament ahir no era el dia dels aparells electrònics.
En fi, l'únic rato que vaig disfrutar, del 60 i poc, fins a meta, on vaig poder acoplar.me i vaig passar almenys a uns 6-7 triatletes.
Quan vaig arribar a boxes, me donà la sensació contraria a la T1...tot ple de bicis (però en este cas, volia dir que ja estaven tots corrent.)
Transició tranquila, agarrant tot el que tocava de gels, etc...i ale , al lio.
NOmés ixir, veig a Manu, que torna de dutxar.se, sabiem que no anava a correr.
El circuit de correr, era una anada i tornada de 3'5 km, a una alameda llarguíssima. A l'anada anaves cara cap avall, i al tornar, picava amunt.
Als primer km, veig a Toni que ja tornava, estava apunt d'acabar la seua primera volta, enseguida vaig calcular, que aproximadament m'havia tret uns 30 i pico minuts entre la natació i la bici.
Vaig ficar un ritme còmode, per vore el recorregut, al principi no anava massa còmode, però de nou , paciència. La segona volta ja mooooolt millor, i la tercera inclús augmentant el ritme.

O siga , q vaig fer les coses molt bé, i vist com tinc les cames hui, per a la pallissa ciclista d'ahir, l'objectiu de fer un bon entrene i seguir treballant fort , estes dos properes setmanes , està més que aconseguit.

En quant als temps que vaig marcar:

Pos General: 141  6h26'12
Pos Natació :104 0:37:26 1,58
T1: 05:34
Pos Ciclisme : 166 3:45:59 24,16
T2: 02:34
Pos Correr: 126 1:54:39 5,26

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada