dijous, 28 de maig del 2015

Setmana 26 , y sigue, y sigue...

Escric hui, quan queda un mes justet per a l'IM de Klagenfurt. Els nervis comencen a deixar.se notar, i tinc una especie de cague-emoció que m'encanta.
La passada setmana, va ser setmana típica d'entrene, tot i que he de destacar dos coses que m'agradaren, per una part, el treball de dimecres en rodillo, on puc fer els canvis de ritme i on veig que les polsacions les puc anar pujant com cal, i per altra banda, l'eixideta de dissabte, vaig notant que vaig asimilant molt bé els km's , uns altres 150km que caigueren a la saca.

Divendres tot i això , vaig fer transició, també amb molt bones sensacions, fent 2h de bici (la segon hora un poc més forta que la primera) i dp 1h de correr, també amb doble ritme.

El diumenge , com que no tenia a ningú per nadar a la mar, vaig fer 3000m a la piscina.

El resum setmanal doncs , queda així:

N: 5400m
B: 270km
C: 23km

El total doncs:

N; 111550m
B: 3032km
C: 433km
G:12
Fisio : 3
T2:8

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada