dimecres, 6 de maig del 2015

Setmana 23, acabaran en mi!!!



Esta setmana comence així, pq la dedique als meus companys d'entrene. He passat últimament moltes hores d'entrene amb els Pure Boys, jjj, els meus companys d'entrene, que tot hi ha que dir.ho ... estan foooortíssims, i em porten al retrotero.

Doncs bé, he acabat prou fotudet, entre l'entrene i la intensitat de les sessions a ritme dels meus companys.
A hores d'ara, i a 4 dies de la primera prova, el Pure Sagunto, tinc més por a la carrera a peu, que a les altres disciplines. El "per que" ... doncs, pq els últims entrenes, no m'han ixit per a res bé, i tinc molts dubtes, però weno, espere que el cos es recupere per a dissabte i poder disfrutar de la prova, i anar trobant ritmes de competició.

També dijous, vaig fer un test de bici amb Fran, un entrene d'anar aumentant la intensitat, i vegent umbrals,
Divendres anarem a correr i nadar a la mar, després esmorzar.
Dissabte, gran eixida de 150km, per Oliva, Forna, les tres Valls , Pego i tornada. Mitja de 27,1km/h, i acabant que no podia ni parlar, quan vaig arribar a casa.
El diumenge transició en TOni, 1er bici, 2h, la primera molt suau, i la segona a 130ppm. Dp tocava correr, però vaig acabar fatal.

En quant als entrenes d'esta setmana, doncs:

NAT; 3 sessions, amb una de 3000m en mar oberta: 7700
BICI: 45' test + 2 sessions , una tirada llarga de 150km + 50km de la transició = 218
CORER; 10+9+6= 25
G;1
Trans: 1

Total:
N: 100000m =100km
B: 2434km
C: 369km
G: 11
T: 6
Fisio:1

A vore que tal ens va en Sagunto.... GO PURE BOYS!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada