dimarts, 12 de maig del 2015

SETMANA 24... LA NO PURE! :(



Aquesta setmana anava a ser una entrada especial, en teoria el passat 9 de maig, haguera tingut que haver fet el Pure Triatlón Sagunto 113, però...a escases 9h de la prova, es va fer un comunicat com a que la prova es va suspendre.
Tota una setmana de descàrrega, molta il.lussió en la prova, ganes de provar.me de vore en que vaig mal o en que millor...per a res.
En fi, de totes formes, vaig realitzar un superentrene dissabte, una T2, amb B:85km a dos voltes, i 22km de carrera a peu.
Em va servir per vore ritmes de bici, on al voltant de les 130 polsacions vaig còmode i a una velicitat prou bona per a mi, i baixe a correr prou sencer.
De fet dissabte, vaig fer mita de 135 polsacions, a 30'5km/h, per als 85km, després la carrera a peu, em va ixir a una mitja de 140 polsacions per a un ritme mig de 5'45'' el km, algo que hauré de millorar, tot i que ja firmava una marató de l'IM a ixe ritme.

També vaig fer prova d'alimentació, i a la bici, em vaig fer un bidó gran amb 3gels keepgoing Citrus i mitja ampolla d'aigua salada. També una barreta.
En quant a la carrera a peu , bidó i mig amb dos gels.

Sensacions prou bones, i amb ganes de seguir millorant.

En quant als números d'esta setmana

N; 3400m
B: 135km
C: 24km
G:1
Fisio_:1
T2:1

Total:
N: 103400
B: 2569km
C: 393km
G: 12
Fisio:2
T2: 7

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada