dimarts, 19 de maig del 2015

setmana 25, Copa del Rei, sense deixar la Llarga



 Esta setmana 25 , ha segut ben diferent, i per sort, millor que la de la setmana passada. Tot i que la competició de la Copa del Rei a Marina d'Or, ha deixat molt que dessitjar, almenys he pogut ficar.me un dorsal , i disfrutar de la competició, aquesta volta amb el format de triatló per equips. 
En quant als entrenaments durant la setmana, a la fi, han eixit una sessió de natació, altra de correr, altra de rodillo, i altra eixida llarga de bici, el dia abans de la competició, de la qual, vaig ixir molt satisfet. 
                                                                                Equip B: Cabeza,Botet,Navarro,Segarra,Lamolda i jo

En quant a la prova en si, molt bones sensacions, i em vaig sentir molt còmode en els tres segments, en quant als meus companys també molt bé. Gran experiència, tot i que vaig tindre un sustet en el neopré, que va estar perdut unes quantes hores, degut a que ens canviaren de lloc les coses. En quant als resultats oficials, de moment no els sabem...en fi...

Números de la prova


Les dades d'esta setmana 25 són:
N: 3150m
B: 193km
C: 17km


I el comput global:

N: 106150m
B: 2762km
C: 410km
G:12
Fisio:3
T2:7

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada