dimecres, 19 d’octubre del 2011

vp Cullera 2011



Com cada any que vaig a Cullera, tinc la mateixa sensació, és com estar a casa, però sense estar.ho. És algo que coneixes tant, que et fa estar superagust. A més, el recorregut d'aquesta volta a peu , és per a mi, el més bonic de totes les populars que es fan pel voltant.






Aquest any una bona colla del club, vam acudir per a fer.la. Llàstima la caiguda en bici del dia d'abans , que va fer que ixe dia més d'un/a estigués resentit i o no la va poder fer, o li va limitar en fer.la.






Bé , com sempre aparcarem per la zona de El Prado, a l'altra part del riu, propet de l'eixida. L'ambient en el Mercat era bò, i a diferència de la resta d'anys, no vam tindre que fer cues per a replegar el xip i el dorsal.



Les fotos de rigor, tot una abraçada amb gent que feia temps que no veiem, i el gran recaredo Agulló animant el cotarro, i inventant.se alguna coseta que altra.






Eixida puntual a les 10 del matí, i els casi mil participants, que ens enfilavem cap al passeig marítim.



La meva idea era, ixir a fort, però que sempre tingués les cames soltetes. I així va ser. Per sort, l'oratge ens va acompanyar , i tot i ploure una miqueta, la resta va estar perfecte.



Vaig situant.me en carrera, i busque referències, a l'entrada del passeig, veig a Tonifav! que està vegent la prova amb la bici. Allí també passe a Voro March, que em diu... on anava jo?? jejeje..



Passe el primer km en 4.02... pense,,, q faig? vaig massa ràpid?? però al mateix temps pregunte a les cames, i estes em contesten que van bé.... weno... pos seguim



El següent km a 4.01... maremeua, que farem ? petarem??? sigamos para Bingo.



En ixe moment veig que m'acompanya Voret, i que a uns 10m, està Esteve.



Ens coloquem en un grup, que van algo més lentos, però que ens servirà per vore si és ixe el ritme a portar, o el cos demana canya.... doncs si... demanava canya.



Ens dixem el grup, i eixim del passeig. Allí vegem a Ali Garcia que ens anima!!



En la baixada de los Olivos, cap al Far, agarrem a Esteve, i faig un canvi de ritme per a aproximar.me a Erik, altre xic de Sueca. Em fique darrere d'ell , per a pujar el Far. Pugem, i en la baixada, comence a apretar de valent.



Em dixe a Erik , i , agarre a Moises (germà de Cristian), i seguisc avant. Ara ja vaig sol. Però vaig còmode i seguisc tirant.



Al collao, mantinc un ritme constant per a no pugar.me en polsacions.



Torne a vore a Toni, i em diu com van les coses per davant. Em diu que porte davant a Emili, al qual ja l'havia divisat.



Baixe Collao, a ritme fort, per tal d'acostar.me als de davant.



Puge, l'eterna pujada a Bonavista. Allí dalt, alguns Bitxets i els seus pares.



En la recta de Bonavista, veig a Xavi Soler, a Emili i a tot un grup de Triculleres.



Casi al mateix temps, els agarre i el Bitxot Dani, comença a apretar en la baixada de Bonavista, al qual responem Emili i jo.



En la recta cap a la Raval, el xicon seguix apretant i com que em trobe bé, vullc vore fins on arriba ell...i el que és més important, fins on arribe jo.



Del km 10 al 11, el passem en 3'43, una verdadera barbaritat, però... com vos conte,,, em trobava superbé. Aguante el pols perfectament i veig que ell comença a flaquejar. L'anime per a que continue, però em diu, que ja ho ha tirat tot.



Estem ja a no res, i ens agarra un dels triCulleres, David, i com veig que Dani, no pot esprintar amb el seu company, arranque darrere de David.



A la fi, 51' 15'' o per ahi, uns quants segons menys que l'any passat, però en la sensació que aquest any he anat molt més sobrat.






Conclusions: Doncs , molt bones sensacions i cames, en la primera prova test. M'he ilusionat molt, ja que no m'esperava rodar així. S'han notat molt les series a l'estadi , i les eixides a la muntanya. Esta setmana regenerativa, amb la Mitja Marató de VLC, per al diumenge.



... i a la següent setmana .... la setmana més canyera... NO DIGO NÀ.






Ahi van les meves dades:






Km1: 4'02 -- (175/167)



km2: 4'01 -- (179/176)



km3: 4'18 -- (180/177)



km4: 3'57 -- (182/177)



km5: 4'06 -- (185/181)



km6: 4'10 -- (190/184)



km7: 4'00 -- (183/180)



km8: 4'30 -- (184/182)



km9: 4'07 -- (186/179)



km10:4'18 --(188/184)



km11: 3'43 --(186/182)



km12: 3'18 --(186/185)..... aquest no val, està fijo mal medit



700m:2'27 --(191/187)






TOTAL: 51'04'' (191/180)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada