dimarts, 2 de març del 2010

Borrasca davant la participació en Elx


De núvols grisos tirant a negres, podriem qualificar la meua participació al duatló d'Elx.
Des de el dimarts passat que no he pegat brot, no per no tindre ganes, si no, per este p.... virus-refredat-o com es vullga dir que em fa sentir malament, i que no va millorant.
De veres que estic algo depre, ja que volia fer un gran duatló. Tinc ganes de tornar a competir al meu nivell, i amb Elx m'havia fet moltes il.lusions.
Siga com siga, no em perdré l'stage precompetitiu del cap de setmana, i segur que la convivència serà molt positiva, i ens ho pasarem genial.
De totes formes, esperem q la toma farmacològica que estic arreant.me , puga ficar.me millor, encara que vegent el que em va passar l'any passat , ja no em fie de res.

9 comentaris:

  1. Primo, vinga, eixa moral amunt!! Espere que te recuperes prompte i si és per a eixir en Elx millor que millor. Si no poguera ser de segur que també fas molta faena al llarg del cap de setmana motivant al personal. Vinga, anim, sobretot anim!!!!!!

    ResponElimina
  2. Ale Jose, amunt!!! q no decaiguen els ànims!!, jejeje.

    ResponElimina
  3. Mare meua, estem tots iguals, jo des de el diumenge per la nit tinc un costipat de dos parells de coll...., el FRENADOL estic fent-lo chas i no se d aci al diumenge com estaré, pero jo vaig a tope, fins reventar, fins on aplegue el cos. Tu Jose no patisques , el dissabte per la nit un cocktail de cubateta en uns polvets de FRENADOL o similar pot ser el remei perfecte per a rendir el diumenge. Ale va que damunt ens anem a banyar.!!!!

    ResponElimina
  4. Anim que tu pots, eres un bon entrenador i millor eres de tio.
    Molts Bessets i amunt que et vullc molt.

    ResponElimina
  5. Vinga Jose! No te desanimes, a pesar del tot segur que ixes moltes ganes i te ix molt bé! Ànim!1bes,

    ResponElimina
  6. Després de llegir el comentari d'Erik crec que ja no cal que els demés intentem animar-te... ara si que no tens excusa per a tirar amunt i arrassar en Elx!!!!!! Que m'entere jo que el gran Jose se'n ve avall, home. No permitisques que ens caiga un mite.

    ResponElimina
  7. Xe,xe, xe, maremeua, el meu Erik i tot, açò està sent millor que la Gaceta Universitaria. Gràcies a tots pels ànims, però es que de veres que no acabe de trobar.me.
    Esperem millorar.
    Gracietes.

    ResponElimina
  8. José anim,

    Encara queden unes quantes dies i tu pots anim!!

    A cuidarse
    Besets

    ResponElimina
  9. Ànim Jose, que tú eres dels bons, d'eixos que no sols farà el duatló, sinó que t'eixirà de pu..., de categoría.

    ResponElimina