dilluns, 27 de setembre del 2010

COMENÇA LA TEMPORADA 2011

DONCS SI, ja estem ahi, noves il.lusions, nous reptes, nous entrenes, nous materials, tot ha de ser nou, per a que una temporada isca perfecta.

Per a aquesta nova temporada, ja tenim a gent que s'ha definit, i té molt clars els seus objectius. Pense que és important tindre els objectius marcats i tindre una motivació extra, per a un cert tipus de prova.

En breu els membres de la Gruppeta, espere , que vagen decidint.se per a nous reptes.

Poc a poc, anirem ficant el que cadaú té entre cella i cella...

De moment, en aquest temps de pretemporada, doncs anem gaudint d'allò que durant l'any ens és més difícil practicar... (ara es temps de patins, de volei, de senderisme, de btt, i... de funky)

En res començarem amb el treball de força , amb els diferents tests , amb la tècnica, i tot ixe meravellós món del període general.

En quant a mi, he volgut arriesgar, i tot i que ja he fet dos setmanes de descans actiu, esta setmana ja he començat a treballar seriosament, de cara a la marató de Castelló, que es cel.lebrarà el proper 12 de desembre.
Ha segut algo inesperat que ... ha sorgit... em quedí amb la mosca rere l'orella, amb la de València, però no em motivava gens pegar.me la palisa d'entrenament d'una marató en aquella entonces... ara és diferent, i em trobe en ganes... d'aci unes setmanes vorem.
Vaig a intentar convinar.ho amb el treball de peses, i pel camí van a caure, la volta a peu a Cullera, la Mitja de Sueca, i la Mitja de Gandia.
Després de la marató valoraré com estic, i ... ens ficarem de plé en altre any IRONMAN.

5 comentaris:

  1. Sí senyor, ahí està el meu Jose, fet un maratonià per fí.

    Jo per ara no crec que torne al marató, però reconec que preparar-ne un és tot un comboi, i més si tens "gruppeta" que et faça més agradables els entrenaments.

    En quant als meus objectius, crec que ja he passat el període més dur de la criança, la xiqueta ja va a la guarde, i és moment d'anar pensant en traure el màxim profit possible a eixa horeta/horeta i mitja que em queda al mig dia. Em conformaré en rodar alguna clàssica -Xeraco el dia de Reis, per exemple- i algun duatlonet a la primavera (Onil vaig llegir les cròniques i em va fer les dents llarguetes), i com no algun triatló a l'estiu; em queda pendent el de Navaixes, que sempre l'he volgut fer. I posats ja a somiar, una prova que enguany m'ha posat les dents superllargues ha estat el triatló d'Alpe d'Huez. Però això ja són... doncs això, somnis, i com somiar és gratis, m'imagine que isc de la natació, em lleve el neopré, i vaig pujant ports a ritme sostingut, passant a gent, i vegent com em passa altra gent que va més que jo, per arribar finalment a l'última transició, i ficar el turbo, i donar-ho tot, i arribar a meta, i sentir per megafonia: le suivant coureur qu'arrive c'est Vicent Burguera, du Suheca.com, avec un temps de .....
    Sí senyor, com somiar és gratis, ahí va això.

    Ara en serio, en recuperar novament la motivació (cosa que poc a poc vaig perdent) i ficar-me el dorsal alguna que altra vegada ja em done per satisfet. La resta tot és parlar per parlar.

    Adéu mestre.

    ResponElimina
  2. Vicent, has oblidat el Power Lap. Jajajajajaja. Dona gust llegir els comentaris del gran presi.
    Respecte a José, buffff, una marató en cosa d'un parell de mesos. Madremia!! Estic d'acord amb el míster, hem de carregar les piles i tornar a la càrrega. Vinga, aneu contant cadascú que voleu fer en 2011. I no sigau gossos i comenteu les entrades sinó tanquem els blogs en clau i au. Jejeje. Un abraç a tots i totes.

    ResponElimina
  3. Ei grupeta, comença nova temporada i ja aneu al ataque!molt bé, jo per ací adaptan-me a la meua nova vida. Lloc nou, treball nou...no em queixe estic molt agust. Em desitjareu molta sort quan ens despedirem i s'ha cumplit. Però clar trobe molt a faltar la familia i la grupeta, ara veig les quedades i m'agradaria plantar-me ahí en un moment.
    Espere que vos vaja molt bé aquesta temporada, segur que sí, amb eixe espirit de motivació que teniu no vos para ningú!
    Be, ja sabeu que teniu pis a Sant Feliu, així que quan vullgau fem una concentració per ací!
    Besets a tots!
    LARA.

    ResponElimina
  4. Xi mira això, hui és dia de sorpreses, primer el gran Santi en el blog de Julian, i ara la meua Lari per ací, que fortttttttt!!!!!
    M'alegre molt que vos vaja superbé, i et trobem mooooooooolt a faltar.
    Cuideu.se molt, i ànim!!!

    ResponElimina
  5. Ei, Gruppeta! Com va tot per ahí? Preparant la nova temporada? Ale, que en 15 dies ja estic per ahí donant guerra, jajaja. Ja veig que aneu definint objectius... hmmmmm, jo encara no ho tinc clar, supose que anirem definint-los tall a tall amb companyia del mestre, però la primera cita important que tinc en ment és el duatló d'Elx, ja que encara no he passat del sprint ;)
    I com sempre, gaudir de l'esport i seguir millorant.

    Fins prompte!!

    ResponElimina