divendres, 10 de setembre del 2010

I ara ... EXTREME_MAN MENORCA - Fi de Temporada


I arriba el final de temporada...
Estic esperant a la resta de la expedició aci en ma casa, i mentre he aprofitat per a fer aquesta nova entrada al blog.
Ahir vam estar carregant les bicis, i ja va ser tot una risa. Pense que no sé com ixirà esportivament esta prova, però... de segur que anem a pasar.ho... "en grande"
Els companys de la expedició, doncs:
- Toni, el "Cancellara" de Favara: Crec que arriba en un estat de forma molt bò. Al menys nadant està genial i amb la bici fà fredat. He pogut sofrir , les forces d'ixos cuadriceps, en uns quants entrenes...
- Ferranet, el "Tano" d'Alzira, està arredonint una brillant temporada en el seu any del retorn triatlètic, de no nadar, ha pasat a ser un dels més destacats del nostre club.
Afronta la seva primera prova de llarga distància, amb totes les garanties per a que li isca molt bé.
- Voret, "el tapado". Debuta en triatló, a lo grande, en un mig IM. M'he quedat sorprés de vore.lo nadar, en bici no cal que diga qui és, i ara l'únic dubte és com puga donar.se.li, aguantar els 21km's finals... si sap controlar.se, ja podem anar fent una nova fitxa per a la propera temporada.
En quant a mi, doncs em trobe bé, i vaig amb moltes ganes i ànims, pense que he estat entrenant bé, i ... sols queda esperar a que donen l'eixida.
Nadant, doncs com sempre, arribe amb pocs km's, i em resta pregar per a que dixen nadar amb neopré, perque si no, van a caure de 4 a 5' més segur... esperem que tinguen pietat i el dixen gastar com a defensa de les meduses.
En quant a la bici, els últims retocs a la cabra, fa dos setmanes, han fet que vaja més còmode, i pareix que ara em senca millor. Falta provar com van ixes rodes que m'ha dixat el gran Boro Enguix...si poguera dixar.me les seues cames millor.
I en quant a la carrera a peu, doncs, a ritme, ixe ritmet que per fi he sabut trobar i que espere puga anar incrementant.lo tal i com vagen pasant els km's.
De moment gaudiré de la companyia dels altres tres lobos, i... ja vos contarem.

1 comentari:

  1. Molta sort als 4. De segur que ho fareu molt bé... i el triatló tambe. Jejeje

    ResponElimina