dimecres, 17 d’abril del 2013

SUMA Y SIGUE

Seguim sumant km's, i fent reglatges sobre la bici, de moment seguisc sense anar tot lo còmode que m'agradaria dalt de la bici.

Per parcials, la natació....doncs que voleu que vos diga...aquest any la porte pitjor que mai (...pense q com quasi tot), i m'agobia pensar que en una setmana he de nadar 1000m i ....va a costar.me un món....les ganes d'anar a entrenar aigua són...0.

Amb la bici, doncs , vaig notant milloria, afronte amb garanties la primera competició de la temporada, el Triatló de Marina d'Or, on hem de rodar 70km per a després correr 10km. Pense que puc baixar prou sencer a l'últim parcial, si porte unes polsacions al voltant de 145-150.
Un parell d'eixidetes amb el gran Toni Pedrós, m'han ficat un poc al puesto. I bé, anem provant cosetes, d'alimentació, i sobretot de postura.

Per últim, la carrera a peu, doncs ja van eixint ritmes més o menys dignes, i la sensació d'unflamenta i de no anar cara aire, ha desaparegut. Ja he fet algún rodatge 1h20', a ritmes còmodes de 5'45'' el km....q si, q per a lo que sé que puc fer jo, és una risa, però...és lo que hay!.
Les series amb la gran llebre d'Esteve Pedrós, van accelerant el procés de recuperació.
I el passat cap de setmana, gràcies als amics de Peus Quets, doncs vaig poder testejar.me un poc, per tindre  una idea més real, de com estic, quan em trobe en situació "modo competition on".
La crono individual de divendres, de 2km, va registrar, un 7'25'', a 3'45'' el km... francament, pensava que petaria, però vaig saber regular.
Diumenge la volta del dia del club de PQ, de 8,5, va servir, per vore ritmes on puga anar agust, sobre distàncies ja més llarguetes. La idea va ser , fer uns 10-15' d'esclafament (anarem a 5'15''), i després poc a poc incrementar el ritme.
Toni i jo , ens vam apegar a un grupet, d'on tirava el gran Satorres. el tio passà de portar.nos de 4'40''...... a algún 4'10''...o inclús algún tram més baixet. Vaig poder aguantar , durant prou tems a 4'20'', però a últma hora ja anava prou ofegat.
El mateix Sato , falto de rodatge, sobre el km7, va dir prou, i em vaig quedar amb ell, jo tampoc estava per a molts trots més.
A la fi, sobre 4'30''...com diria Laporta..." Que no estamos tan mal!" , jjjj

I bé, trobe a faltar alguna transició, alguna sessió de gym, i nadar a la mar...però, ja vindrà.
Venen bones coses...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada