diumenge, 5 de maig del 2013

Resten 10 setmanes!!!



Si fa una setmana hagués d'haver ficat una nova entrada, que anava a fer.ho, haguera segut segur molt més dramàtica. El fet de no haver fet el triatló de Marina d'Or, al que tenía moltes ganes, em va deixar poff. L'anar fins allí, fer nit, i no fer res....no acabava de sentar.me bé, però...ara mateixa , ni m'enrecorde.

La setmana la podem catalogar de, molt bona. per una banda, he fet diversos entrenes, que han servit per a acumular molts km's.
Dimarts per exemple, caigueren 17km's de carrera a peu.
Dimecres, aprofitant l'1 de maig, T2 (70km bici + 10km a peu) + natació 1600m. Amb la companyia de Boro Enguix i Toni Pedrós
Divendres, vaig  fer la que fins ara, pense ha segut el millor entrene de natació, molt bones sensacions, per a lo poc, poc, poc, ......poc, q estic nadant.
i Dissabte, el plat gran, la Marxa Ciclista d'Ayora. El temps, de 6h55 al gps, per als 159km, són no res, respecte a la enorme satisfacció d'haver completat una marxa d'aquestes característiques (molt de port, per a lo poc que he pujat enguany (es va notar), i amb les sensacions amb les que vaig acabar.

Per a aquesta setmana, tenim de plat fort, els repte200 (200km amb bici), de la que espere, a banda d'acumular més km's, gaudir d'un altre entrene amb bona companyia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada