dimecres, 18 de maig del 2016

Part de la setmana 33, dimecres...i demà cap a Lanzarote.

Mentre escric estes lletres, me trobe a la clínica entre pacient i pacient. Realment estic prou nervioset tot i que no ho exterioritce.
Tinc une ganes tremendes de moure cap allà, però sobretot tinc ganes de que comence la prova. D'estar nadant ja, i començar a demostrar tot allò que he entrenat en estes 33 setmanes.
Tinc moooooltes ganes de que comence el show.
Per a estos dies, demà eixirem cap a Barcelona, on agarrarem el vol a Lanzarote.
Només baixem, agarrem cotxe de lloguer i al Club La Santa, a pels dorsals, i la xarrada tècnica.

Esta nit me queda, encara arreplegar algunes cosetes,,,i arreando.

Espere sobretot, no tindre cap avaria mecànica...sols vullc això, de la resta ja m'encarregaré jo.

Estos dies he ixit un dia a correr 50' , i hui que fet una horeta de rodillo.

Els números finals han segut estos:

N: 104800m
B: 3656km
C: 787km
G: 27
T2; 8
Fisio: 3

Doncs bé, espere la propera entrada q faça en aquest blog, siga per contar l'experiència Lanzarotenya.

JA VOS CONTE!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada