dimarts, 5 de maig del 2009

setmana del 4 al 10 de maig.

Encetem la setmana, en la que anem a trobar.nos amb la marxa de Ayora... 118 km , amb 2 ports prou "guapets" i amb 2000m de desnivell. Comencem amb bones sensacions en les cames, però amb dolor en la zona sacra (per culpa del bac). A vorem.

Dilluns 4 de maig: 1h25' de carrera continua suau, tot en aeròbic lleuger... (135/150) , bé de cames, mal de cul...
Dimarts 5 de maig: 45' carrera continua, amb 25' ritme mig, tirant Esteve de mi, i amb mal de cul...(149/169)... per la nit , em faig contrast calor/fred en la zona problemàtica, pareix que em vaja bé.
Dimecres 6 de maig: 2h 05' de bici, amb Nuria i Àngels, 2 pujaes a ritme dels collaos, i pujada a la Bola de Cullera. Bones sensacions, (128/179)
Dijous 7 de maig: 74'5kg...quan he vist , el 74...bufff, m'he emocionat... Hui, com no volia anar a correr, per dixar el meu culet tranquilet, he anat a la piscina a nadar... com podreu imaginar.se les sensacions, no es que hagen segut genials, però... poc a poc.
Hui 200suaus + 4*200 ael/10'' + 3*100 ael/15'' + 100 braça.
Divendres 8 de maig: 75'6kg (...es nota que no he anat al wc, jejeje, i que ahir vaig fer piscina) m'agarre el dia de DESCANS
Dissabte 9 de maig: El despertador sona a les 5:20. MARXA CICLISTA A AYORA. 120km: 4h40' , marxa molt recomanable, la vaig fer amb tranquilitat i veguent.les vindre. Toni sempre al meu costat... gràcies mestre. (148/201)
Diumenge 10 de maig: Natació!!! a la mar: 20' per culpa de meduses i de les poques ganes...

2 comentaris:

  1. Vaaaaa, José, que ja vas entrant en forma. Tinc que fer una foto de Niça..., i quan fluixetges te l'ensenyaré.

    ResponElimina
  2. jejejeje--- molt bò Esteve... esperem no fluixejar massa!!!

    ResponElimina