dimecres, 9 de setembre del 2009

PREVIO SAN JUAN DE LUZ



Després d'uns dies sense publicar, tornem a la càrrega, amb el proper objectiu de membres de la gruppeta. Es tracta del triatló de San juan de Luz, al País Basc-Francés.
Aquest triatló, va entrar en la meua retina, en la primera participació a Zarauz. Ens deixaren el folleto informatiu en boxes, i em vaig quedar enamorat. Ara, uns 5 anys després vaig a vore aquesta il.lusió complida.
El fet que Guadalajara caiguera en les mateixes dates , feia que els grups que volien fer algo llarg, optaren per terres manxegues i no franceses.
Però ara, i gràcies a la companyia de Raquel i Esteve, a més dels membres del club, PedroJ, i Miguel , podrem "gaudir" d'aquest tri de distància doble olímpica.
Dels qui anem, doncs... a Esteve el veig pletòric, i pense que està en un estat de forma envejable, sols em fa pòr, que el fet de vores, algo retrasat quan isca de la natació, vullga recurtar distàncies amb la bici, forçant la situació i es creme, i a acabe pagant.ho a la carrera a peu. Així que , espere que vaja en molt de cap.
En quant a Raquel, la valentía per sols plantejar.se una prova amb aquestes distàncies ja ho diu tot. Pot ser , una mica jove per a estes aventures, però estic supersegur, que les distàncies li van com anell al dit. Espere que també tinga coco, i no es desmadre... que guarde sempre forces per al final... i sobretot, que cap dels dos es perga, jejejeje.
En quant a mi, he gaudit molt de l'estiu fent exercici. Després de l'experiència Ironman, prepare esta prova amb molta il.lusió. Els tests fets, a Set Aigües, en carrera a peu, i l'altre dia a Antella i la Ralla del Terme, nadant, em donen molt bones sensacions. En quant a la bici, és una incògnita, potser hauria degut entrenar algo més, però, sincerament no m'abellia. Així que, esperem remar molt a la natació, orientar.me per a no perdre temps entre les boies, i després a la bici, no cremar.me masa.
... En uns dies... les sensacions, les valoracions, i que tal ha estat la ciutat i la organització de San Juan de Luz.
(Al final s'han cobert totes les places, i hauran 500 participants, entre ells 30 dones)



2 comentaris:

  1. Moltissima sort a tots els gruppettos. Estic segur que ho fareu de categoria i acabareu la prova en uns llocs molt dignes. Anims i estarem pendents de vosaltres. Visca la Mare de Déu de Sales!!!!!

    ResponElimina
  2. Bon dia,

    Bo que dir d'este gruppet que va cap a França en uns dies, jo estic segurissima que serà un exit, anims!!! que vosaltres podeu.

    ResponElimina