dilluns, 8 de novembre del 2010

Bones sensacions, grans il.lusions.


El dia d'ahir, va significar afrontar.me de nou al repte de la Mitja marató, després d'un any, i de nou a casa.

Correr a Sueca, en una mitja, vé significant afrontar alguns km's cara aire, per tant que els temps no dixen de ser tot lo bons que t'agradaria.

De totes formes, el que conta sempre , son les sensacions en les que et trobes, i com et respón el cos amb el pas dels km's.

Doncs bé, a les 10 ixida puntual, i ja d'ixida tot i que vaig bé, però el ritme és algo alt per a mi, pasem el km 1 , a 3:55, i dic... ja anem mal. Ximo , el de Ibercaja, (olé per a ell), també diu el mateix... en ixe moment em replantetge si quedar.me ahi, o deixar.me caure, i ficar.me al ritme que deuria anar, que era el de 4;15. La gent del Castellet, que marcava el ritme, diu que van a amainar, i així és. Amainen els següents km's, però a 4:05.

Sé q vaig a pagar.ho, però q faig, ara ja vaig llançat, morirem en l'intent. El nostre grupet està format per 2 unitats del Castellet, 1 de Sollana, Ximo i jo.

Pasem forts pel Poliesportiu de nou, a buscar la Ronda Bernat Alinyo, aci, es despenja Ximo.

La resta seguim, i jo, vaig prou bé... vorem fins a quan.

Arribem a l'esglesia del Carme, i girem cap el Camí d'Utxana. En el pont note que ja vaig justet, però... intente aguantar... ho faig fins que girem en sentit Sollana, i ja pel km 10, ahi ja em quede sol, i amb males sensacions...

Comença a pegar l'aire, i m'estaque un gel , per a recuperar forces. Em dic a mi mateix que em tranquilitze, q baixe el ritme fins a retrobar.me i que encara queda molta carrera.

Puge el pont de la carretera, i els primers classificats, ja l'abaixen buscant la última part de la prova.

Comence a recuperar.me i marque estos km's a 4'20''-4'25''. Moralment comence a recuperar.me, i les cames pareix q també.

Abans de tornar a pujar el pont de la carretera veig a Voro, q l'ha baixat, i quant el baixe, veig a Toni i Julian, q van a pujar.lo. Allí Maribel i Esteve animant, i em donen un altre gel, q em vé de perles. En ixe moment em torna a pasar Ximo. Intente agarrar.li referència.

Agarrem de nou el Camí d'Utxana , ara ja buscant la Cooperativa. Ixe troç se me fà llarguiiiiiisim...

De la Cooperativa, enfilem cap a la Creu, encara que ens desviem per un dels caminets, que van a parar el pont del Carme. Ahi torne a ficar,me a l'altura de Ximo, i en la baixada del pont i apunt d'entrar en Sueca, ja em fique per davant , tirant tot el que tenia....q ahi ja era poc.

La ronda Bernat Alinyo també se me fà llarga, però arribe sol, i amb un temps d'1h 31' 55''


El temps , per a ser Sueca, estic content, les sensacions del cos, bones, la de les cames no tant, les vaig notar pesades, en molts moments, també és de veres que no anava al ritme q em corresponia en els 10km's primers, per tant... vaig pagar l'esforç.


En Gandia, vorem si canviem la estratègia.


De la resta de la "cuadrilla", destaquem el lloc 17, de Sergio Satorres, amb un temps, de 1h21'53'', de Pau Navarro el 19, amb 1h24'19'', de Salva Ciscar amb 1h37'30'' , de Voro March 1h46'08'', i de el duo Toni Pedrós-Julian Saez amb 1h58'.


Gran organització (pense que com sempre), i millor recorregut que altres anys.

2 comentaris:

  1. uau molllllllllllltt be,

    Al llegir aquest "post" en fa moltes ganes de provar fer una mitja, Enhorabona, la veritat jo vaig disfrutar moltisim, i pense que en general tots ho fereu genial cadascu en el seu lloc, ENHORABONA a tots.

    Besets

    Meybel

    ResponElimina
  2. Mestre, feres una gran mitja. De no ser per l'excés de vent i el navego del dia antes muntant la Proclamació de la falla, estic segur que hagueres pogut batre eixa marca que tens de la Mitja de Canals. Per cert, que eixe record personal ja comença a fer pudor, no? Jejejejeje. Estic convençut que en Gandia cau. Un abraç crack que Castelló ja està ahí.

    ResponElimina