dimecres, 1 de desembre del 2010

The "BRAINSTORM" test


Ja està!!! , que orgullós estic de mi mateix, jejeje i molt content.

Després de la Mitja de Gandia, ja tocava baixar el pistó de cara a la marató, però, encara faltava la carcasa final.

A 11 dies per a la marató, i després d'anar alternant el descans total, amb el descans actiu (40' rodillet o 500m de natació) , i diferents rodatges a peu, hui afrontava el "BRAINSTORM" test.


Aquest test és més un test psicològic , que no esportiu, encara que va complementat.

Es tracta de: 2 series de 8km, tot, si TOT, en pista!! , amb un descans de 5'.

La primera serie, era per a fer.la a uns 5 segons per baix del temps de mitja marató (4'20'), o siga a 4'12''-4'15'', i en evolució "decrescendo" , o siga de més fort, a més suau.

Mentre , la segon serie, era fer.la també uns 5 segons per baix del temps , al que vullc anar a la marató (4'30'') o siga a 4'25'', però en evolució "crescendo" o siga, de més suau a més fort.


Doncs bé, allí estava jo, a les pistes "ANTONIO PANDO", amb una Tª de 12º, un solet que s'agraïa, i un fort vent, que no dixava correr com calia.

De totes formes, he calfat bé, i allí anem:


- La primera serie : Temps estimat: 34' 00'' - - - Temps oficial: 33'13'' (pols mitges: 177)

km1: 4'07'': (165/173)

km2: 4'09'': (174/176)

km3: 4'05'': (177/179)

km4; 4'08'': (179/181)

km5: 4'09'': (181/182)

km6: 4'11'': (180/182)

km7: 4'12'':(180/182)

km8: 4'12'': (180/183)


(GEL KEEP-GOING + TRAGO D'AIGUA)

- La segona serie: Temps estimat: 35'20'' - - - Temps oficial: 35'22'' (Pols mitges: 168'6)

km1: 4'30'':(159/164)

km2 4'29'':(167/170)

km3: 4'26'':(170/172)

km4:4'27'':(169/172)

km5:4'25'':(169/172)

km6:4'25'':(170/172)

km7:4'23'':(170/173)

km8:4'17'':(175/176)


CONCLUSIONS: Doncs molt content, per lo psicològic, però també per lo esportiu. Les sensacions han segut bones, i ara ja tinc una idea del ritme que he de portar de cara a la marató ( entre 167-170 polsacions)

La meva idea és ixir els primers 10km's a un ritme més tranquil, a 4'35'', pasar a 4'30'' els següents 10, i a partir d'ahi... ja vorem.


A partir d'ara , doncs seguirem amb més descans, descans actiu, i les voltes que isca a correr, doncs a gaudir.


Atents al blog, ja que en breu, fique l'entrada de la porra per a la marató... això si, amb premi i tot per al qui més s'acoste.

9 comentaris:

  1. A tope!!!Estas fet una maquina. A vore si el divendres també acaves en bones sensacions que aquest sopar toca ja despres de no se quants any: Enhorabona i anim. Jo ja diré la marca teua de la marató, de moment la continue meditatnt.Au!!!

    ResponElimina
  2. Estàs fet un bou, Jose. Jo vaig pensant-me allò de la porra, però serà un temps bò, això segur.
    Bueno, encara et queda la volta del Perelló, que l'has de fer a menys de 4, je, je.

    ResponElimina
  3. Increïble!! com tú bé dius és una dualitat psicològica i física que poques personen dominen. ENHORABONA!! Sé segur que ho vas a fer amb el temps que toca.
    MOLT BÉ!

    ResponElimina
  4. Que crak Mister!!!

    Jo confie amb tu i se que faras un temps impresionant.

    ANIM!!
    I A DESCANSAR.

    ResponElimina
  5. oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo. Jo ja he dit el temps que farà Jose en Castelló. Aixina que no se'l copieu cabrons que el regal el vull jo pa mi asoletes. Jajajajaja. Primo, m'ha encantat lo de la PISTA ANTONIO PANDO. Encara estic riguent-me. Enhorabona i ara a disfrutar estos 10 dies que la faena ja està feta.

    ResponElimina
  6. Mestre aixo si que es spsicologic,pegar mes de 40 voltes per la pista a ritmes de 4',hi ha pa aburrir la carrera a peu!!!! Espere que el done els resultas que tots esperem,jo ja tinc pensat el temps que faras.....jajajaja

    ResponElimina
  7. xapeau mestre!

    doble l´aposta!
    el coco va endurint-se...el que faltava.
    ara a cuidar-se i disciplina des del primer metre.
    redéu que m´ho estic agafant com algo personal!
    no la cagues i així el premi serà per a mi, no per a julianet, que és un tacany :-D

    ferranet, això és xupar roda i no s´hi val, hi ha que mullar-se ja!

    ResponElimina
  8. Jose,es díficil dir - te algo, després d'haver llegit tot açò ja,jajaja. Però sols dir-te que se que ho faràs d'allò més bé i que t'admire per fer un entrene com aquest, tu sol i a més amb aire... buuuuuf!!, jo de major vull ser com tu!Ànim i a per totes misster! (jo no faig cap porra, q tal i com soc jo, segur q fique alguna animalà).

    ResponElimina
  9. Hola mestre bona nit, i enhorabona per l'entrene. A mi, quan faltaven 2 o 3 setmanes per al marató, també m'agradava molt fer-ne un que consistia en escalfar 10 minuts i després fer 3 sèries de 5 km descansant 5 minuts a trot suau entre cada una per a després rodar suau 10 minutets més. Em deixava baldat, però si conseguia assimilar-lo be i als ritmes programats, era un bon test físic i mental de cara a la marató.

    I be, que m'estic enrotllant una miqueta massa. Jo ja vaig dir en el seu dia que estaràs en 3h14'. Realment vals algun que altre minutet menys, però deixant de banda que és la primera marató, sempre apareix algun que altre contratemps. Així que, tot i pensar que podries baixar de les 3h 10, vaig a dir que faràs 3h 14'.

    PD: Santi: tacany? Que ja portes un temps a Catalunya tio, que cal dir "garrepa" xaval (jajajaja).

    ResponElimina