diumenge, 5 de desembre del 2010

El Perelló, ultima "tocata" de cara a Castelló


Ahir, vam poder gaudir, d'un "gèlid" dia de carrera popular. Es disputava la II edició de la volta marítima a El Perelló, que celebra en estos dies les festes de la Independència.

Doncs a les 9 , haviem quedat al Mercadona nou, per a ixir cap allí. Ja feia temps que no quedava amb la gent del club per a anar a algun lloc, i he de dir que em va resultar superagradable.

Allí ens vam vore, Maribel, Cinta, Toni, Sato, Voro, Salva, Esteve, Julian, Sales i un servidor.

Una vegada a el Perelló, i després de vore, com el termòmetre havia caigut fins als 4ºC, vam anar a pel dorsal.

La veritat q canviava molt l'especte de l'any passat a enguany. Poca gent.

Al final , tornem als cotxes a ficar.nos el tratge de guerra. Decidisc, ficarme, samarreta tèrmica amb manguitos, guants, malla curta, i els Compressport, a lo Marcel Zamora.

Calfem i ens trobem a Valentí, i a "el David" , en companyia de David Nadal, i més gent.

Toca l'hora de la veritat i ens posicionem el línea d'eixida. Uns 170 corredors, formen apunt del trò (q no va haver).

Decidisc ficar.me en segona fila, per a ixir una miqueta a la meua marxa. De tota la gent que veig no tinc referència de algú que vaja a la par que jo. Però veig que Esteve està al meu costat, i coneguent.lo, sé que en l'eixida no he de fer.li cas, ja que és massa explosiu, però després pot ser bon companyer de viatge.

Donen l'eixida, i allà anem , isc bé, sense massa carrutxa almenys els primers 500m. Esteve vé al meu costat, però veig que tinc davant a el David, i a un xic que no coneixia i ahir vaig fer amistat, Robert Budiel.

Els tinc ahi davant i veig que vaig retallant. Aprofite i aprete una miqueta i em fique amb ells.

Junts fem tot el passeig marítim fins a Calderer-Sos, a partir d'aci és tot una pujada i baixada de Avingudes marítimes, sense una alma pel carrer.

Hi han prou anades i tornades , que ens servixen per a agarrar referències.

El Sato , va sobraíssim en el grup capdavanter que consta de quatre unitats. A escasos segons va Valentí, ja fet tot un bou.

Jo seguisc ara amb Robert "el Bude", ja que David, pareix que ha amainat una miqueta. Per darrere veig a Salva , que està fent una molt bona carrera, a Esteve, a Voro, i a la tripleta de Cinta-Toni-Julian, i molt prop d'ells a Maribel.

Agarrem l'avinguda principal , o de la "Puzzle", enfilant ja cap a El Perelló, porte un ritme alt, però no se quin, perque no vaig picant els km's, però ho puc soportar. Robert va fent un poc la goma però sempre al meu costat.

Quant entrem dins de el Perelló, comencem a pegar voltes pels carrers d'allí, i la veritat em toca molt la moral, perque no m'ixen els conters. Estem prop de la meta, però la quilometrà no està clara. Així que decidisc amainar un poc, i Robert se'n va . El dixe estar a uns quants metres, i quan vullc reaccionar ja no puc... mala jugada tàctica, ja que la prova estava curta, i sols tenia 6'5km, i no 7'5km's.

Però weno, això al final és el de menys, al final temps del codi de barres 25'2 , a 3'54'' el km. Però les notícies realment importants, eren que el Sato havia quedat segon absolut, i ... aquesta encara més, per tot el que representava, era que jo li vaig dir a Julian que si a final d'any, no aconseguia baixar de 5' el km en una prova com aquesta , que s'oblidara de fer el DLD... al final, temps en meta 31'02, a 4'46'' el km... MESTRE ara SI!!!

I com no , donar la enhorabona a les meues xiques Cinta i Maribel , per ixos segon i tercer llocs absoluts, que fan reafirmar , el bon treball q fan i la constància en cada entrenament.


Amics... ara si VA DE BÒ.

La marató ja està ahi.

En breu, la PORRA!!

1 comentari:

  1. Jose, gràcies per les teues paraules. Val la pena sacrificar-se i entrenar a l'hora que siga i en les condicions que siga si al final veus els resultats. Tu tens bona culpa de la meua millora, igual que l'amic Toni que sempre està ahi per a marcar-me els ritmes (cosa que hauré d'ensenyar a fer jo asoles. Jejeje). La companyia de Cinta tant en Sueca com en El Perelló també ha sigut importantíssima.
    Respecte a la prova, donar les gràcies a la falla Poble Vell per haver fet l'esforç de celebrar esta volteta a peu. Llàstima que els km's no estigueren ben marcats. De la resta, res que objectar.
    Destacar el bon ambient de la gent del club amb eixe esmorzaret posterior. Amb tant de trofeu damunt la taula pareixiem el Valencia, Terra i Mar. Jajajajajja
    I, per últim, falta vore eixa porra del senyor cardet amb vistes a Castelló. Que rifem? Un pernil? Una visita a la clinica debades? Productes keepgoing? Jajaja. Un abraç a tots!

    ResponElimina