divendres, 31 de desembre del 2010

Més feliç que...

Doncs si, ja que el dia del meu cumple , va ser un dia trastocat per diversos motius, ahir, amb motiu del soparet post-assemblea, i rodejat de persones molt especials per a mi, vaig tindre un cumple-sorpresa, per a celebrar els meus 34 anys (...ixos que jo no volia celebrar, eh Maribel?)


M'ho vaig pasar genial, i estava superfeliç.

La veritat és que entre tots, m'ho surtit per a preparar la temporada 2011 amb garanties.

En la foto em podeu vore amb les noves adquisicions regalades.... i ara pense i dic... total... que són 34??

GRÀCIES A TOTS.

FELIÇ 2011

4 comentaris:

  1. Per què serà que a mi el 34 sempre em recorda a Kevin Schwantz? Sabeu de qui parle? Aquell pilot de 500 (aleshores hi havia 125, 250 i 500; i no Moto1, Moto2 i MotoGP com ara) que pegava unes apurades de frenada a l'última curva de l'última volta que "es cagava el basto". En fi, deixem-ho estar, que això són tot "pajes mentals" que jo em faig.

    Ara en serio, novament felicitats mestre, a la foto pareixes, com diu Toni Pedrós, un "comunionero" amb la llista de comunió. Com se sol dir, i ara més que mai: "més content que un xiquet amb sabates noves".

    A vore si les noves adquisicions/regals ajuden, encara que sols siga per l'efecte placebo, a aconseguir els objectius marcats.

    Salutacions mestre i tomatomas a gogó per al 2011.

    ResponElimina
  2. Hola Hola,

    SIIIIIIIIII que son 34 anyets... no res. Espere disfrutes al maxim els teus regalets.
    Besets

    ResponElimina