dilluns, 15 d’octubre del 2012

Setmana 1 de 40

Bé, després de dos setmanes de descans complet, interferits sols, per una partida de pàdel amb amics, i una marxa senderista a la Serra de Bèrnia, comence aquesta temporada, no amb el dubtes existencials de si allargava una setmana més el descans.
Aquesta setmana, serà la primera de les 40 que queden per a Roth. És com del 40 al 1, de los 40 Principales, però del revés.
En aquesta setmana, el que m'he proposat és tornar a ficar.me en marxa i poder tocar una carta de cada palo. I increïblement , ho he fet.

Volia que m'eixira almenys una sessió de natació, bici, correr i gimnàs. I al final , fins i tot un dia he fet doblete, jjjj, això si, dos dies, vaig descansar.
Molta gent, però molta, dirà, però açò quina merda de setmana és....doncs bé, per a mi representa molt, representa el començament d'una temporada il.lussionant, la meva 15a temporada , des de que vaig aterrar al món de l'esport convinat.

Una temporada, que als voltants dels 36 anys, agarre amb la il.lussió de la primera, i en ganes de fer una gran actuació el proper 14 de juliol en terres bavareses.
Per això , d'ací a allà queda mooooooolta llonganissa, i les coses s'han de fer bé i en bona lletra.

Així que el resum d'aquesta setmana, podria ser:
700m de natació, la majoria d'ells de tècnica
20km de bici, en companyia de la Rosado.
13km de run, en dos sessions, una d'elles de trail R amb pujada a la Creu del Cardenal
2 sessions de gym , supercontent de tornar als ferros.

Pes actual: 73,9kg

2 comentaris:

  1. Cardet, tinc enveja de la teua il·lusió i motivació però, sobretot, dels teus 73'9 kg. Jejejejeje. Jo estic ja en 79'2 kg, tot un rècord personal, i continua pujant. Crec que enguany em pase al llançament de pes, al llançament de martell o directament al SUMO. Et desitge una bona preparació i que el 14 de juliol a Alemanya tot isca com cal.

    ResponElimina