dimecres, 27 de març del 2013

ARA SI....queden 15 setmanes!!



Queden 15 setmanes , per al gran dia, i en aquesta setmana post DLD, he volgut tancar les proves que pense van a servir.me per a ficar.me apunt per a Roth.

Tot i que en aquests moments em trobe prou verd, pense que lo acumulat durant l'hivern poc a poc anirà eixint, i no em trobe gens agobiat.

En aquesta planificació final, he ficat els plats forts en les setmanes de la 11 a la 8 , van a ser 4 setmanes de "xolgori", en les que intercalaré competicions , que  ja toquen amb entrenes, espere que acompanyats.

En aquestes 4 setmanes els plats forts són:
- 28 d'abril: Triatló Marina d'Or (1/70/10) sense drafting. Primera competició, on la única finalitat serà tornar.me a vore amb el dorsal ficat, i seguir sumant km's a la cabra.
- 4 de maig: Marxa Ciclista Ayora. 155km. Finalitat: Sumar km's de bici
- 11 de maig: Màxim entrene ciclista: 200km. Finalitat: Seguir sumant km's a la bici
- 18 de maig: Bici: Sueca-Almansa + Correr: Mitja Marató Almansa . Finalitat: És un entrene que he fet en les anteriors preparacions IM, i m'agrada.

Aquestes 4 setmanes són el preludi, a la prova que afrontaré amb més seriositat, la prova test, 2 setmanes després, en la setmana 6 ,el VALENCIA LD.

Per últim, 2 setmanes posteriors al Valencia LD, m'agradaria....tot depén de com em vega, fer la última transició gran, serà en la setmana 4, amb un 120/30.

D'ahi cap enrrere, tocarà nadar algún dia, no? jjjjj

Anem allà!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada