dimarts, 26 de març del 2013

De nou per ací

Feia un fum que tenia abandonat el meu blog. Moooolt abandonat, massa.

Però ja tenia ganes de parar.me a escriure....escriure sobre mi, sobre com estic, com he estat, i com vullc estar.
He passat uns dies prou agobiants. El portar endavant el DXE Albalat i el DLD Sueca, m'ha llevat un fum d'energia.
Però bé, per sort tot ha passat i tot bé. Crec que hem oferit unes proves de qualitat des de la modèstia.
Esportivament, des de que vaig deixar d'escriure, anava a bon pas, per a lo que és l'objectiu de la temporada, la tornada a Roth.
Estava eixint constantment amb bici, de fet, ja aguantava a bon ritme el centenar de km's.
La natació la portava, com de costum, molt més fluixeta, però ...no me preocupava.
En quant a la carrera a peu, vaig participar en el trail de Chiva, una prova per muntanya de 61 km's, la experiència em va encantar, tot i que me va deixar tocat un parell de setmanes.

Com he dit, des de fà 4 setmanes, tot ha segut calfaments de cap... i jarana...les falles han estat pel mig, i m'ho he passat genial.

Ara toca centrar.se, dedicar més temps a l'entrene, a la dona, i a mi. Espere poder complir.

Per davant, m'he propossat varies proves i varis entrenes, que espere em deixen en bon estat el proper 14 de juliol a Roth.
Són, el II Triatló Oropesa del Mar (1/70/10 sense drafting), la marxa ciclista a Ayora (155km), Valencia LD (1.9/90/21), i després tinc pensada fer eixideta de 200km's de bici, bici fins a Almansa+la Mitja Marató d'Almansa, i com no, alguna Botamarges favarera, en la que ho passaré fatal, però sempre van bé.

De moment em trobe fluixet...he de ser sincer, però il.lussionat. Això val molt. I segur que amb la Gruppeta, i amb la gent que anem a Roth, conseguiré arribar a tope!.

2 comentaris:

  1. Xi mira això!!!!! La resurrecció dels blogs!!!! Ale mestre, a vore si és veritat i a partir d'ara penses més en tu i en Maria i menys en la resta. Eres un crack!!! Anim i a per Roth!! T'anime a seguir contant-nos eixe camí per ací. Besets!! Jejeje

    ResponElimina