diumenge, 19 d’abril del 2015

Setmana 21, càrrega de ciclisme a tope

La setmana 21, ha estat ben dureta, de fet estic tirat al sofà i desfet, jjjjj.

La setmana començava encara a Lanzarote, on vaig convinar 1h de trail running, que casicasi em vaig dedicar més a fer fotos, que a correr, i després 1000m suaus de natació, aprofitant encara la piscina de Sands Beach.
He fet quatre sessions de bici, dos de rodillo, amb canvis de ritme, una eixida lleugera de 3h i altra de 4h amb dos ports, que la he fet hui diumenge.
En quant a la natació han segut dos sessions, quan en tenia tres. A l'igual que m'he deixat una sessió de correr que l'haguera fet amb transició.

Hui he fet un "solo" de 4h, on m'han eixit 100km justetsssss. Pujada a Barx, baixada per la part de la Drova, ascenció a la Drova, tornada a baixar, i cap a casa.

El dimecres també vaig passar per les mans del fisio, per les cames, però sobretot per l'esquena.

Els Quilometres setmanals!!

N; 2800
B: 30+27+70+100= 227
C: 18
G: 0
T: 0
Fisio: 1

I el comput general:

N; 88200
B: 1975
C; 324
G: 8
T: 4
Fisio:1

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada