dimecres, 24 de juny del 2015

SETMANA 30 - ULTIMS TOCS I MINICAMP ANTELLA - i fins l'eixida de la setmana 31!!!

 Arribem a la penúltima setmana antes de Klagenfurt, quan pareixia que ja tot anava a tornar a la calma...doncs no!, encara quedava alguna sorpreseta de Fran per ahi.
Dilluns , començava entre altres coses amb un test de 3000 a ritme prova, que la veritat em va ixir molt bé. El dimarts, em cascava 1h45' de carrera a peu, amb alguns tocs de qualitat i amb molt bones sensacions.
Dimecres, va ser el torn per a l'últim test, vaig anar a Pinedo calfant, i allí vaig fer 1h, a ritme prova, per vore com anava de lactat...al final, tot perfecte, i amb la lliçó apresa de que el ritme que he de portar està entre 135-140 polsacions. A la tornada ho vaig fer així, i em va ixir una mitja de 32km/h.
Dijous vaig tornar a nadar, i divendres vaig correr un poc.
El cap de setmana va estar marcat, per l'activitat que ferem per als cadets i infantils de l'escola. La veritat ens ho vam passar superbé, tot i que tinguerem un gran sustet amb Xavi Navarro, que acabà a l'hospital. Per la resta tot genial, això si d'exercici res de res.



En quant als números de la setmana;
N: 5800
B: 87
C: 27
G:1
F:1

I el sumatori d'estes 30 setmanes :

N: 125950m
B: 3834km
C: 567km
G:14
T2: 11
Fisio: 4

Per últim vaig a sumar  lo de la setmana 31, de dilluns , dimarts i dimecres.
Dilluns vaig fer natació, amb un 1500 q me va deixar loco, parant el crono en 26'24''... la qual cosa em va deixar....EUFORIC.
Dimarts vaig ixir al matí a correr uns 50', on faria uns 9km.
Per últim hui dimecres , hem fet eixida bici fins a Simat on hem esmorzat, 

DOnant uns números finals de:

N: 128050m
B: 3899km
C: 576km
G; 14
T2: 11
Fisio: 4

I bé: demà comença l'expedició IM Klagenfurt 2015, on Toni i jo ixim cap a Barcelona. Farem nit allí i divendres, a les 6:30 volem fins a Zagreb. Allí en cotxe fins a Klagenfurt. 
Sols espere arribar bé, i que tot estiga al seu lloc, i no tindre cap contratemps. Disfrutar molt de l'experiència q sempre dona un Ironman i els seus dies anteriors. Disfrutar del lloc i el seu entorn, q tenen pinta de ser espectaculars.
També em fa molta il.lussió que els meus pares van a estar en la prova, i segur que s'emocionaran, tal i com ho faré jo. 
Per últim i en quant a lo esportiu, espere que tant Toni, com jo, no tingam cap problema en acabar la prova, això sempre és el objectiu primordial , i ja que estem, tots sabeu, que tinc el punt de mira ficat en abaixar de les 12h, esperem que aquest any, siga el bò!!!

En breu....sabrem el resultat. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada