dilluns, 26 d’octubre del 2015

La 3ª a la saca!!

Resultado de imagen de tres



Ja portem tres setmanes i seguim sumant bones sensacions. En esta tercera setmana continuem amb una distribució semblant a les anteriors, amb 3 dies de carrera a peu, 2 de natació amb el club, i 2 més de bici. Me falta la sessió o sessions de gym, que de moment encara no he fet cap.
Dimecres havia de fer test amb Fran, però el mal oratge , va fer que ho ajornarem fins la propera.
Divendres vaig tindre dia de prou matraca, ja que vaig eixir en bici, i també vaig correr, ja que dissabte tenia un curs a Múrcia.
Per altra banda diumenge, vaig fer rodillo, ja que dissabte a la nit ho vaig allargar per la Proclamació de la Falla, i no me vaig poder alçar pronte.

Resum setmanal

N: 4200m
B: 65km
C: 28km

Total:

N: 10900m
B; 235km
C: 58km
G: 0

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada