dimecres, 14 de gener del 2015

HUITENA SETMANA, ACABEM ELS NADALS

Aquest han segut unes setmanes una mica rares, per les festes nadalenques. Es suposa que haver més temps festiu, tinc més temps per a entrenar, però...no és aixina.
Dimarts, amb el típic dinar de Reis, amb la família dels Blayets, acabava així un any més, el períple nadalenc.

El dilluns vespra de Reis , al tancar la piscina de Sueca, a migdia, vaig haver d'anar a la d'Algemesí. Poca gent (normal, sols els frikis viciaets com jo...), nadant a les 18h, quan la majoria estan vegent la cavalcada de Reis.
Dimarts dia de Reis, eixideta tranquileta de bici amb la gent del club, que acabarem fent un "cremaet" subvencionat per l'amic Sendra.
Dimecres el que ja hem comentat dels tests a la pista del Riu Túria.
Dijous, tornada a la natació, a l'igual que divendres.

Per últim dissabte, eixideta amb els cadets, i el diumenge, vaig tindre que fer denscans , perque realment no em trobava massa bé.

El números d'aquesta setmana:

N: 7000m
B: 100km
C: 6km
G:0

Completant així:

N: 49100m
B: 626km
C: 115km
G:3h



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada