dimarts, 6 de gener del 2015

LA SETENA. FELIÇ 2015



Encetem l'any amb altra setmaneta d'entrene. Seguim en les festes, i per a mi suposa un mal de cap, poder compaginar-ho amb l'entrenament.
Ja tinc ganes de tornar a la normalitat, a banda, els menjars, tot i que intente controlar.me, sempre em passe de la ratlla, però bé, ja queda poc.
A banda d'això, comencem amb l'activitat fallera, altre handicap a afegir a la meua preparació, però...com dic sempre, podrem en tot.

Esta setmana, dilluns i dimarts, vaig entrenar amb normalitat, el dimecres, dia 31, a falta de temps, encara vaig passar per la piscina...això si, com no tenia temps de fer massa coses, vaig voler fer.ne una i més o menys bé.
Així que vaig fer un test de 1000m de natació, sense calfar ni res, a lo tipo duro, gastant els doscents primers metres per al calfament.
A la fi , molt content amb un 18'58'', pense que record personal, sense pull ni res. Optimista de cara el futur en la meua pròpia progressio. Com a molt, sempre m'havia quedat poc per baix dels 20'.
En quant a la bici, doncs dissabte, vaig encara fer 2h, després d'haver juat amb la falla , dos partits de basquet, que me deixaren , torrat....a banda de que dissabte a la nit, vaig tindre sopar, amb les FM's 2015, i els esponsors, i després festeta fins les 6 del matí al casal de la Sucro.
Com s'imagineu, diumenge em volia morir.

El resum setmanal en números:
N:3600m
B: 52km
C: 19km
G: 0

I el comput global:
N: 42100m.... una marató aquàtica, jjjj
B: 526km
C: 109km
G: 3h




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada