dimecres, 3 de desembre del 2014

Segona Setmana



Segon setmana passada, i amb èxit, vindria a valorar jo. 
Per una banda el tema de la natació el seguisc portant perfectament. 
He tornat a fer tres sessions en les que he sumat, 6800m més. Entre elles, el dimecres, on a les 8 del matí, ja estava a la Piscina de Nazaret, per a fer un test de 100 i altre de 400, tot , coses del mister. 
Potser, el tema de tindre a algú, q em diga el que he de fer, i m'ajude a vore les coses d'altra manera, i m'aconselle sobre competicions i estiga pendent de mi, era el que me feia falta per tornar a motivar.me.

Els temps dels tests, doncs de moment no els recorde, a vore si me'ls passa, de totes formes, pel que vaig sentir...molt millor del que me pensava. 

En quant a la carrera a peu, seguisc a ritme tranquil, i vaig tornar a fer dos sessions de 35', molt tranquils. 
I per acabar, sols vaig poder fer una sessió de bici (rodillo) el dissabte, ja que va estar plovent, i diumenge...estava destrosaíssim, vaig abusar massa de la nocturnitat tant divendres com dissabte. 
...el FALLERío!!

Aleshores, resumint la segona setmana:
N: 6800m
B: 26 km aprox (rodillo)
C: 13km
G:1h

En total de moment:
N: 13400
B: 66km
C: 26km
G:2h

A seguir!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada