dissabte, 7 de febrer del 2015

Setmana 10 i 11

De la setmana 10, doncs no puc dir res, ja que .... no vaig poder fer res. El fet de ser la setmana de la presentació de Maria, em va llevar prácticament tot el temps lliure que tenia, ja que haviem de preparar moltes coses.

En quant a la setmana 11, doncs tampoc va ser massa propícia, no va ser fins dijous, quan vaig començar a vore la llum. Estava cansat, pesat...etc.
Aixina i tot, dijous vaig poder traure per poder anar a nadar, divendres vaig anar al gym i després vaig nadar 1000m més, i dissabte i diumenge, pel fort vent que feia em vaig quedar fent rodillo.

Els números d'aquesta setmana són:

NAT: 3500m
BICI: 50km
CORRER: 0
GyM: 1h.

I el total:
NAT; 55700m
BICI: 696km
CORRER;141km
GYM: 5h

Esperem siga a partir d'esta 12, quan comencem a retornar a la normalitat!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada